Ви є тут

Методи стратегічного управління підвищенням ефективності виробництва на підприємствах

Автор: 
Семенов Андрій Григорович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000332
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ТА ЙОГО РОЛЬ В ДІЯЛЬНОСТІ
ПІДПРИЄМСТВА.
1.1. Концептуальні підходи до стратегічного управління підприємством.
1.2. Методи розробки стратегій функціональних
підсистем.
1.3. Класифікація методів стратегічного управління підвищенням ефективності
виробництва
1.4. Стратегії для підприємств України в сучасний період
.
Висновки до
розділу
1.
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ НА
ПІДПРИЄМСТВАХ
2.1. Технології управління підвищенням ефективності виробництва на
машинобудівних
підприємствах
2.2. Структурно – морфологічний аналіз діяльності
підприємства
2.3. Аналіз ринків збуту електротехнічної
продукції
2.4. Характеристика конкурентного
середовища.
Висновки до
розділу
2.
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИ СТРАТЕГІЧНОГО ПЛАНУВАННЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
МАШИНОБУДІВАННЯ
3.1. Теоретичні аспекти стратегічного планування
.
3.2. Економіко – математична модель стратегічного планування діяльності
підприємства
3.3. Стратегічне лідирування на основі зниження витрат
3.4. Фінансово – економічні та організаційні фактори реалізації
стратегії.
Висновки до
розділу
3.
РОЗДІЛ 4. ФІНАНСОВА СТРАТЕГІЯ ПІДПРИЄМСТВА В СУЧАСНИХ УМОВАХ
ГОСПОДАРЮВАННЯ.
4.1. Теоретико – методологічна характеристика фінансової стратегії та
концептуальні засади її
формування.
4.2. Фінансовий стан підприємства та вибір джерел фінансування, як базовий
фактор розробки фінансової
стратегії.
4.3. Комплексний аналіз фінансового стану
підприємства.
4.4. Аналіз ефективності корпоративних стратегій в акціонерних
товариствах
Висновки до
розділу
4
РОЗДІЛ 5. МЕТОДИ ОПТИМІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ
В АКЦІОНЕРНИХ
ТОВАРИСТВАХ.
5.1. Діагностика маркетингової діяльності
підприємства
5.2. Моделювання маркетингових досліджень на підприємстві
5.3. Оптимізація маркетингової стратегії і використання програм на
підприємстві………………………………………………………. .
5.4. Обґрунтування диверсифікації виробництва в акціонерному
товаристві……………………………………………………….
Висновки до
розділу ………………………………………………………….
РОЗДІЛ 6. ОРГАНІЗАЦІЯ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛІНГУ В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО
УПРАВЛІННЯ.
6.1. Сутність контролінгу, причини його виникнення й особливості розвитку в
управлінні акціонерним
товариством.
6.2. Формування інформації і методи фінансового контролінгу.
.
6.3. Методологія проведення комплексної оцінки фінансового стану
підприємства.
6.4. Розвиток бюджетування – як інструменту функціонування оперативного
контролінгу.
Висновки до
розділу
6
ВИСНОВКИ
СПИСОК