- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Організація взаємодії рекламодавця та рекламного агентства на міжнародному рівні
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U000203 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Стратегічні засади розвитку експорту паливно-енергетичних ресурсів
- Методичні основи прогнозування валового внутрішнього продукту
- Грошово-кредитне регулювання перехідної економіки
- Оцінювання та регулювання інвестиційної привабливості виробничо-господарських структур
- Науково-методичні основи трансформації структури власности в Україні
- Прогнозування та регулювання інфляції в Україні
- Оцінювання та регулювання конкурентоспроможності продукції промислового призначення.
- Науково-методичні засади державного регулювання відновлення платоспроможності (банкрутства) підприємств
- Застосування грошової оцінки в регулюванні земельних відносин України
- Економічні механізми у діяльності державного казначейства великого промислового регіону