- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Організація взаємодії рекламодавця та рекламного агентства на міжнародному рівні
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000203 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Управління і регулювання факторами та наслідками курсової динаміки акцій
- Методи прогнозування показників зовнішньоекономічної діяльності
- Організаційно-економічний механізм стійкого функціонування підприємств малого бізнесу
- Комплексна оцінка та механізм регулювання зайнятості населення у контексті соціально-економічного розвитку регіону
- Науково-методичні основи трансформації структури власности в Україні
- Стратегічне планування інвестиційної діяльності комунальних підприємств із залученням громадськості
- Розвиток системи податкового регулювання діяльності промислових підприємств в Україні
- Формування економічного механізму лізингових відносин в інвестиційній діяльності
- Регулювання ефективності використання інвестицій й оцінка інвестиційних ризиків
- Економічне регулювання потенціалу в сучасних умовах (на прикладі АПК)