ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ В СІМ’Ї МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ
ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
1.1. Загальна характеристика сімейного виховання у Великій Британії
1.2. Роль сім’ї у вихованні моральних якостей дітей молодшого шкільного віку
засобами природи у Великій Британії
1.3. Значущість природи у вихованні моральних якостей дітей молодшого шкільного
віку в Британській сімейній педагогіці
1.4. Пріоритети в моральному вихованні дітей молодшого шкільного віку засобами
природи в сучасній британській сім’ї
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ, ФОРМИ І МЕТОДИ ВИХОВАННЯ В СІМ'Ї МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ
ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ПРИРОДИ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
2.1. Традиції виховання в сім'ї моральних якостей дітей молодшого шкільного
віку засобами природи у Великій Британії
2.2. Методи і форми виховання в сім'ї моральних якостей дітей молодшого
шкільного віку засобами природи у Великій Британії
2.3. Педагогічні умови виховання моральних якостей дітей молодшого шкільного
віку засобами природи у сучасній британській сім’ї
2.4. Співпраця батьків і педагогів у вихованні моральних якостей дітей
молодшого шкільного віку засобами природи у Великій Британії
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ЛІТЕРАТУРА
- Киев+380960830922