зМІСТ
Стор.
ВСТУП
–
РОздІл 1. Теоретичні ЗАСАДИ підготовки майбутніх фізичних реабілітологів на
основі міжпредметних
зв’язків
1.1. Підготовка майбутніх фізичних реабілітологів у сучасних умовах професійної
освіти
–
1.2. Сутність міжпредметних зв’язків у фаховій підготовці майбутніх фізичних
реабілітологів
–
1.3. Обґрунтування педагогічних умов ефективного використання міжпредметних
зв’язків у навчанні професійно орієнтованих дисциплін
–
Висновки до
розділу
–
рОзділ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПедагогічнИХ умов ефективного використання
міжпредметних зв’язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін при
підготовці майбутніх фізичних Реабілітологів
2.1. Аналіз стану реалізації міжпредетних зв’язків у навчанні професійно
орієнтованих дисциплін
–
2.2. Зміст та організація педагогічного експерименту
–
2.3. Результати експериментальної перевірки педагогічних умов ефективного
використання міжпредметних зв’язків у процесі навчання професійно орієнтованих
дисциплін
–
Висновки до
розділу
–
ВИСНОВКИ
–
ДОДАТКИ
–
СПИСОК
- Киев+380960830922