Вы здесь

Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку

Автор: 
Мордоус Ірина Олександрівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U005652
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП
І
РОЗДІЛ
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ
НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ…….……
1.1. Характеристика структурних складових професійної готовності фахівців до
навчання дітей іноземної мови ……………………….……………………
1.2. Сутність педагогічної технології як умови трансформації освітянської
ниви
1.3. Модульно-рейтингова система як один із шляхів підвищення якості
професійної підготовки…….……….………………………….…….….…
Висновки до І
розділу ……………………………………………………………
ІІ
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ ЯК ПІДҐРУНТЯ ДЛЯ
ДІАГНОСТИКИ ПЕРЕДУМОВ ПІДГОТОВКИ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНОГО ФАХІВЦЯ ДО НАВЧАННЯ
ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ………….………………………….
2. Алгоритм побудови процесу формування професійної готовності фахівця
дошкільної профілю до навчання дітей іноземної мови …….……….………
2. Методика діагностування готовності вихователя до створення умов для
оволодіння дітьми дошкільного віку іноземною
мовою
2. Діагностика базових основ готовності фахівця дошкільної освіти до навчання
дітей іноземної мови …………………………………………….……….
Висновки до ІІ
розділу……………………………………………………………
ІІІ
РОЗДІЛ
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ В ПРОЦЕС
ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОГО ПРОФІЛЮ ДО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІНОЗЕМНОЇ
МОВИ.
3. Використання модульно-рейтингової системи у фаховій підготовці вихователів
дітей дошкільного віку з правом викладання іноземної мови……….…
3.1.1. Впровадження модульної технології організації навчального матеріалу у
підготовку фахівців до навчання іноземної мови …………………………….
3.1.2. Модель впровадження рейтингової системи оцінювання якості підготовки
фахівців ……………………………………………………………
3.1.3. Шляхи побудови модульно-рейтингової системи професійної підготовки
фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку……………….
3. Аналіз стану сформованості готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти
до навчання дітей іноземної мови….…………………………….….…………
Висновки до ІІІ
розділу …………………………………………….……….……
ВИСНОВКИ………………………………………….…………………….
ДОДАТКИ………………………………………………………….………………….
СПИСОК