ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні та прикладні засади формування і розвитку відносин між промисловими підприємствами1.1. Концепція ланцюга вартості та формування цінності відносин між підприємствами у його межах1.2. Напрями дослідження цінності відносин між бізнес-партнерами1.3. Розвиток машинобудування в контексті формування цінності відносин між підприємствамиВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. Оцінювання відносин між промисловими підприємствами та аналіз елементів цінності відносин машинобудівного підприємства з бізнес-партнерами2.1. Методичні підходи до оцінювання цінності відносин машинобудівного підприємства з бізнес-партнерами2.2. Маркетингові дослідження цінності відносин для бізнес-партнерів2.3. Порівняльний аналіз цінності відносин з позиції кожного з бізнес-партнерівВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. Удосконалення управління взаємовідносинами машинобудівного підприємства з бізнес-партнерами3.1. Стратегічні управлінські рішення щодо оптимізації взаємовідносин машинобудівного підприємства з бізнес-партнерами3.2. Інноваційно-інвестиційне забезпечення розвитку відносин машинобудівного підприємства з бізнес-партнерами
3.3. Логістичне забезпечення розвитку відносин машинобудівного підприємства з бізнес-партнерамиВисновки до
розділу ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК
- Киев+380960830922