ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА
ПІДПРИЄМСТВІ
1.1. Маркетинг персоналу як елемент кадрової політики підприємства
1.2. Теоретичні концепції виникнення і сутність маркетингу персоналу
1.3. Складові та процес формування системи маркетингу персоналу
Висновки за
розділом І
РОЗДІЛ 2. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХІМІЧНОЇ
ГАЛУЗІ УКРАЇНИ
2.1. Роль маркетингу в розробці стратегії управління персоналом
2.2. Особливості застосування маркетингових підходів в управлінні персоналом на
підприємствах хімічної галузі України
2.3. Розробка стратегії управління персоналом підприємств на засадах
маркетингу
Висновки за
розділом ІІ
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ НА
ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Визначення потреби підприємства в персоналі на основі плану
маркетингу
3.2. Моделювання процесу узгодження інтересів працівників та роботодавців
3.3. Місце системи маркетингу персоналу в управлінні персоналом на
підприємствах
Висновки за
розділом ІІІ
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922