ЗМІСТ
С.
ВСТУП……………………………………………………………………………
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ЕКОНОМІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ
ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНІСТЬ ПРОМИСЛОВИХ ПІДПРИЄМСТВ……………………………
1. Інновації у маркетингу – рушійна сила його еволюції…………………
1. Інноваційний маркетинг як концепція ведення бізнесу, його сутність і
зміст……………………………………………………………………………
1. Передумови впровадження концепції інноваційного маркетингу на вітчизняних
промислових підприємствах………………… ……………….
Висновки за
розділом ………………………………………………………
РОЗДІЛ РОЗВИТОК ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИХ ЗАСАД ДІЯЛЬНОСТІ МАШИНОБУДІВНИХ
ПІДПРИЄМСТВ ВІДПОВІДНО ДО КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО
МАРКЕТИНГУ………………………….
2. Сутність та принципова відмінність системи управління підприємством, що
керується концепцією інноваційного маркетингу……
2. Підходи до визначення напрямків розвитку ринкових можливостей
машинобудівних підприємств на засадах інноваційного маркетингу……
2. Теоретико-методичні основи обґрунтування проектів інноваційного розвитку
ринкових можливостей…………………………………………
Висновки за
розділом ……………………………………………………
РОЗДІЛ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНЦЕПЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ У ДІЯЛЬНІСТЬ
МАШИНОБУДІВНИХ ПІДПРИЄМСТВ………………………………………………………………
3. Організаційно-економічні засади впровадження концепції інноваційного
маркетингу у діяльність підприємства ……………………
3. Стратегічні аспекти оцінки доцільності діяльності підприємства на засадах
інноваційного маркетингу…………………………………………
3. Оперативний рівень управління діяльністю підприємств на засадах
інноваційного маркетингу ………………………………………………
Висновки за
розділом ……………………………………………………
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….
ДОДАТКИ ………………………………………………………………….
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ …………………………………
ВСТУП
Актуальність
- Киев+380960830922