Ви є тут

Організація самостійної роботи майбутніх учителів інформатики в умовах дистанційного навчання інформатичних дисциплін

Автор: 
Умрик Марія Анатоліївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001351
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ ВСТУП .
РОЗДІЛ
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
1.1. Місце самостійної роботи студентів у психолого-педагогічній літературі
1.2. Самостійна робота як складова самоосвіти майбутніх учителів. 1.3. Самостійна робота майбутніх учителів інформатики в умовах дистанційного навчання
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН
2.1.Організація самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання.
2.1.1. Планування самостійної роботи студентів. 2.1.2. Діагностика готовності студентів до самостійної роботи. 2.1.3. Особливості організації самостійної роботи майбутніх учителів інформатики в процесі вивчення інформатичних дисциплін за допомогою інформаційно-навчального середовища.
2.1.3.1. Web клас "ХПІ" 2.1.3.2. Moodle. 2.1.3.3. Агапа. 2.1.4. Контроль і самоконтроль студентів за виконанням самостійної роботи
2.2. Організація педагогічної практики студентів в умовах дистанційного навчання.
2.3. Організація та аналіз результатів педагогічного експериментуВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 2.ВИСНОВКИ.СПИСОК