ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Підготовка вчителя до профільного навчання як педагогічна
проблема 1.1. Профілізація навчання і підготовка вчителя до її здійснення у
вітчизняній педагогічній теорії та практиці . 1.2. Зарубіжний досвід профільного навчання в старшій школі та
його педагогічне забезпечення 1.3. Сутність і структура готовності вчителя до профільного
навчання. Висновки до першого
розділу.
Розділ 2. Система підготовки вчителів природничих дисциплін до профільного навчання старшокласників у процесі підвищення кваліфікації 2.1. Організаційно-педагогічні засади підготовки вчителів
природничих дисциплін до профільного навчання
старшокласників в системі підвищення кваліфікації
2.2. Характеристика моделі підготовки вчителів
природничих дисциплін до профільного навчання
старшокласників у системі підвищення кваліфікації
Висновки до другого
розділу.
Розділ 3. Організація і результати експериментальної роботи
3.1. Зміст і організація експериментальної роботи
3.2. Результати експериментальної роботи.
Висновки до третього
розділуЗагальні висновки
Додатки. .Список
- Київ+380960830922