ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
1.1. Сутність і зміст понять "професійний саморозвиток" та "здатність" .
1.2. Психолого-педагогічні основи формування здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів образотворчого мистецтва.
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА ТА КРИТЕРІЇ СФОРМОВАНОСТІ ЗДАТНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
2.1. Компоненти формування здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів образотворчого мистецтва
2.2. Теоретичні засади експериментальної методики формування здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів образотворчого мистецтва
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА.
3.1. Методика формування здатності до професійного саморозвитку майбутніх учителів образотворчого мистецтва
3.2. Результати експериментальної роботи.
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922