Ви є тут

Методика розробки й упровадження системи розвивальних завдань у навчанні математики учнів 5-6 класів.

Автор: 
Богатирьова Ірина Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U003630
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ………………………………………………………………………
Розділ 1. Теоретичні засади побудови системи розвивальних завдань та її
використання у навчанні математики учнів
– класів…………………………………………………………………
1.1.
Мета, зміст і завдання навчання математики в – класах
1.1.1.
Ретроспективний аналіз особливостей навчання математики молодших
підлітків…………………………
1.1.2.
Організація навчання математики в ? класах на сучасному
етапі……………………………………………
1.2.
Психолого-педагогічні основи навчання математики у –
класах……………………………………………………………
1.2.1.
Вікові та індивідуальні особливості молодших підлітків
1.2.2.
Характеристики математичного мислення учнів ? класів……………………………………………………….
1.2.3.
Концепції розвивального навчання………………………
1.2.4.
Дидактичні вимоги до організації навчального процесу в ?
класах…………………………………………………
1.3.
Методичні вимоги до розробки й упровадження системи розвивальних завдань у
навчанні математики в – класах
1.3.1.
Математичні задачі як засоби навчання в ? класах……
1.3.2.
Поняття розвивальних завдань, їхні види і функції…….
1.3.3.
Методичні засади розробки і використання у навчальному процесі системи
розвивальних завдань……
Висновки до
розділу …………………………………………………….
Розділ 2. Система розвивальних завдань з математики та упровадження її в
навчальний процес – класів………………….
2.1.
Розробка системи розвивальних завдань………………………
2.1.1.
Вихідні рекомендації………………………………………
2.1.2.
Застосування прийомів посилення розвивальної функції
задач…………………………………………………………
2.1.3.
Методика створення мінісистем розвивальних завдань…
2.2.
Упровадження системи розвивальних завдань в навчальний
процес………………………………………………………………
2.2.1.
Застосування розвивальних завдань під час вивчення нового
матеріалу……………………………………………
2.2.2.
Організація відпрацювання знань, навичок і умінь………
2.2.3.
Методика навчання учнів виконання розвивальних завдань з
математики………………………………………
2.2.4.
Формування уміння працювати за підручником…………
2.2.5.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні математики учнів
? класів…………………
2.3.
Експериментальна перевірка ефективності застосування методики розробки й
упровадження системи розвивальних завдань……………………………………………………………
Висновки до
розділу …………………………………………………….
Висновки………………………………………………………………….
Список