ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………… -
Розділ І Теоретико-методологічні особливості вокального навчання в Китаї
та Україні …………………………………………………………………… -
1.1. Методологічне підґрунтя вокального навчання у Китаї …………… -
1.2. Методичні підвалини вокального навчання китайських студентів
в Україні …………………………………………………………………… -
Висновки до першого
розділу ……………………………………………. -
Розділ ІІ Структура вокального навчання майбутніх учителів музики -
2.1. Компонентна структура вокального навчання майбутніх фахівців … -
2.2. Критеріальна визначеність вокального навчання студентів КНР в
системі музично-педагогічної освіти України …………………………… -
Висновки до другого
розділу ……………………………………………… -
Розділ ІІІ Експериментальне дослідження вокального навчання
китайських студентів у системі музично-педагогічної освіти України … -
3.1. Діагностика рівнів вокального навчання студентів КНР у вищих педагогічних
закладах України …………………………………………. -
3.2. Методика вокального навчання китайських студентів та її експериментальна
перевірка …………………………………………. -
Висновки до третього
розділу ………………………………………. -
Висновки ……………………………………………………………… -
Додатки ……………………………………………………………… -
Перелік використаних джерел ……………………………………… -
ВСТУП
Актуальність
- Київ+380960830922