ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………………
РОЗДІЛ АНАЛІЗ СУТНОСТІ КОНСТРУКТОРСЬКО- ТЕХНОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ
КРЕСЛЕННЮ…………….
1.1.Ретроспективний аналіз підходів до навчання кресленню………………
1.2.Сутність та особливості геометричного та конструкторсько-технологічного
підходів у графічній діяльності……………………….
1.3.Міжпредметні зв’язки як умова реалізації конструкторсько- технологічного
підходу в навчанні кресленню………………………….
ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ ………………………………………………….
РОЗДІЛ ЗМІСТ ТА ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ КОНСТРУКТОРСЬКО-ТЕХНОЛОГІЧНОГО
ПІДХОДУ В ПРАКТИКУ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ТА
КРЕСЛЕННЯ …………………………………………………………………….
2.1.Методичні прийоми формування знань та вмінь з
конструкторсько-технологічного підходу в графічній підготовці
студентів………………………………………………………………….
2.2.Засоби формування знань та вмінь під час виконання креслень на основі
конструкторсько-технологічного підходу……………………………….
2.3.Експериментальна оцінка ефективності конструкторсько-технологічного підходу
в графічній підготовці студентів…………….
ВИСНОВКИ З
РОЗДІЛУ ……………….………………………………….
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.………………………………………………………
ДОДАТКИ………………………………………………………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922