Ви є тут

Теоретико-методичні засади соціалізації особистості у дошкільному дитинстві.

Автор: 
Рогальська Інна Петрівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000322
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
1. СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ ЯК ПРЕДМЕТ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
1.1.
Міждисциплінарний підхід до вирішення проблеми соціалізації особистості
1.2.
Проблема соціалізації дітей у зарубіжних системних педагогічних технологіях XX
століття
1.3.
Сутність соціалізації особистості у дошкільному дитинстві
у контексті сучасних науково-педагогічних ідей
Висновки
з
розділу
РОЗДІЛ
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНОГО СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У ДОШКІЛЬНОМУ
ДИТИНСТВІ
2.1.
Дитинство як соціально-культурний феномен
2.2.
Дитина у сучасному соціальному середовищі: особливості
взаємодії
2.3.
Образ соціального світу у процесі соціалізації особистості
у дошкільному дитинстві
Висновки з
розділу
РОЗДІЛ
МЕТОДОЛОГІЧНІ КОНЦЕПТИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ
3.1.
Системно-цілісний концепт соціалізації у дошкільному дитинстві
3.2.
Особистісно-діяльнісний концепт соціалізації дітей дошкільного віку
3.3.
Культурологічний концепт соціалізації особистості на етапі дошкільного
дитинства
3.4.
Компетентнісний концепт як сучасна основоположна концептуальна ідея
соціалізації дітей
Висновки з
розділу
РОЗДІЛ
СТСТАН СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ У ПРАКТИЦІ СУЧАСНИХ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
4.1.
Стан досліджуваної проблеми у практиці роботи дошкільних та соціальних
педагогів
4.2.
Критерії оцінки та показники рівнів соціалізації особистості у дошкільному
дитинстві
4.3.
Характеристика рівнів соціалізації особистості у дошкільному дитинстві в умовах
дошкільного навчального закладу
4.4.
Проектування соціально-педагогічного супроводу соціалізації особистості в
дошкільному дитинстві
Висновки з
розділу
РОЗДІЛ
ДОСЛІДНИЦЬКО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО
СУПРОВОДУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ В ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
5.1.
Експериментальна модель соціально-педагогічного супроводу соціалізації
особистості у дошкільному дитинстві
5.2.
Реалізація експериментальної моделі соціально-педагогічного супроводу
соціалізації особистості у дошкільних навчальних закладах
5.3.
Порівняльна характеристика сформованості рівнів соціалізації особистості у
дошкільному дитинстві
Висновки з
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК