ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та значення конкурентних переваг для підвищення конкурентоспроможності підприємства.
1.2. Стратегія досягнення конкурентних переваг у системі стратегічного управління підприємством.
1.3. Оцінка методик визначення конкурентних переваг і конкурентоспроможності підприємства
Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА АНАЛІЗ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВ М'ЯСНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
2.1. Аналіз стану розвитку ринку м'яса та м'ясопродуктів в Україні.2.2. Методичний підхід до аналізу та оцінки конкурентних переваг підприємств м'ясної промисловості
2.3. Аналіз стратегій досягнення конкурентних переваг учасників ринку м'ясопродуктів.
Висновки до
розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПРИКЛАДНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ДОСЯГНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ НА ПІДПРИЄМСТВАХ М'ЯСНОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
3.1. Процес розробки та реалізації стратегії досягнення конкурентних переваг підприємства
3.2. Методичний підхід до розробки стратегії розвитку підприємства на основі визначення коефіцієнта споживчої вартості.
3.3. Стратегія досягнення конкурентних переваг, зорієнтована на якість та безпеку м'ясної продукції.
Висновки до
розділу 3.ВИСНОВКИ.ДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922