Ви є тут

Економічний механізм формування конкурентних переваг підприємств на регіональному ринку молока

Автор: 
Краснодєд Тетяна Леонідівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002381
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Вступ
РОЗДІЛ 1. Економічний механізм забезпечення конкурентоспроможності підприємств на ринку молока
1.1. Економічний механізм функціонування аграрного ринку
1.2. Ринок молока і молочних продуктів та роль підприємств у забезпеченні його ефективного функціонування
1.3. Сутність та показники конкурентоспроможності
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. Основні тенденції розвитку ринку молока та молокопродуктів і роль підприємств у їх формуванні
2.1. Врахування регіональних особливостей як напрям формування механізму функціонування економічної системи держави і ринків продовольства
2.2. Зміни обсягів споживання молока і молокопродуктів та аналіз їх чинників
2.3. Основні тенденції в розвитку скотарства в Запорізькій області
2.4. Регіональний ринок молока та роль підприємств у його формуванні
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. Напрями формування конкурентних переваг на регіональному ринку молока та молокопродуктів
3.1. Управління формуванням цін та собівартості продукції як чинників прибутковості виробництва молока і молокопродуктів
3. Оцінка конкурентоспроможності підприємств на регіональному ринку молока
3.3. Вплив інтенсифікації, концентрації і спеціалізації на формування конкурентних переваг підприємств на ринку молока
3.4. Підвищення якості молока і молочних продуктів
Висновки до
розділу
Висновки
Додатки
Список