ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування політики запасів товарів
підприємств в дистрибуційних мережах
1.1. Чинники формування політики запасів товарів в системі стратегічного
маркетингу
1.2. Логістична концепція системи управління запасами товарів у дистрибуційній
мережі
1. Обґрунтування напрямів формування оптимальної політики запасів товарів в
дистрибуційній мережі
Висновки до
розділу 1.
Розділ 2. Ідентифікація чинників попиту та пропозиції у формуванні політики
запасів товарів в дистрибуційній мережі
2.1. Аналіз ринку пива в Україні та маркетингово-логістичних стратегій
виробників
2.2. Оцінювання впливу маркетингово-логістичних стратегій підприємств у сфері
дистрибуції споживчих товарів на систему запасів
2.3. Дослідження впливу профілю попиту та сезонності на запаси пива в
дистрибуційній мережі
Висновки до
розділу 2.
Розділ 3. Напрями формування оптимальної політики запасів пива в дистрибуційній
мережі
3.1. Стратегічні передумови оптимізації політики запасів пива в дистрибуційній
мережі
3.2. Інструменти інтерактивного управління запасами в дистрибуційній мережі
3.3. Операційні рішення в реалізації політики запасів в дистрибуційній мережі
Висновки до
розділу 3.
Висновки
Додатки
Література
Вступ
Актуальність
- Київ+380960830922