Ви є тут

Розвиток рекламної діяльності молокопереробних підприємств

Автор: 
Воронько Тетяна Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005830
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
Стор.
Вступ
Розділ Теоретичні основи управління рекламною діяльністю за умов ринкових
відносин
Організаційно-економічний механізм рекламної діяльності підприємств
Особливості та інструменти рекламної діяльності
Методичні основи оцінки ефективності рекламної діяльності
Висновок до
розділу
Розділ Стан рекламної діяльності та аналіз її ефективності в молокопереробних
підприємствах
2.1. Стан рекламних ринків
2.2. Економічна і маркетингова оцінка стану ринку молока та молокопродуктів
2.3. Аналіз стану рекламної діяльності
Висновок до
розділу
Розділ Удосконалення рекламної діяльності молокопереробних підприємств
3.1. Дослідження конкурентного середовища молокопереробного підприємства
3.2. Формування типології споживачів молочних продуктів
3.3. Напрями удосконалення та підвищення ефективності рекламної діяльності на
молокопереробному підприємстві
Висновок до
розділу
Висновки
Додатки
Список