З М І С Т
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ НА УРОКАХ
ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
1.1. Ітелектуалізація виробничої діяльності в умовах
суспільного прогресу
1.2. Інтелектуальний розвиток учнів як психолого-педагогічна проблема
1.3. Постановка завдань дослідження .
1.4. Психологічні особливості розв'язування
конструктивно-технологічних задач
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ПРОЦЕС ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
УЧНІВ - КЛАСІВ ЗАСОБАМИ КОНСТРУКТИВНО-
ТЕХНОЛОГІЧНИХ ЗАДАЧ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
2.1. Дидактичні умови використання конструктивно-
технологічних задач учнями на уроках трудового навчання
2.2. Показники і рівні інтелектуального розвитку учнів
на уроках трудового навчання конструктивно-технологічними
задачами
2.3. Експериментальна оцінка динаміки інтелектуального розвитку
учнів на уроках трудового навчання засобами конструктивно-
технологічних задач
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922