Вы здесь

Формування навчально-дослідницьких умінь учнів у процесі навчання елементів стохастики

Автор: 
Лиходєєва Ганна Володимирівна
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
3409U004090
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
ВСТУП……………………………………………………………….……
РОЗДІЛ I
ТЕОРЕТИЧНІ  ОСНОВИ  ФОРМУВАННЯ  НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ  УМІНЬ  УЧНІВ  ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ
НАВЧАЛЬНИХ  ЗАКЛАДІВ………………………….…………………
1.1. Проблема формування навчально-дослідницьких умінь учнів у
психолого-педагогічній літературі…………………………………………
1.1.1. Поняття навчально-дослідницьких умінь….…………….
1.1.2. Навчально-дослідницькі уміння як основа дослідницької діяльності
учнів…………………………………………………………….
1.2. Структурні компоненти навчально-дослідницьких умінь учнів
1.3. Процес формування навчально-дослідницьких умінь учнів.….
1.3.1. Основні психолого-педагогічні теорії навчання.………….
1.3.2. Дослідницький метод навчання – основний шлях формування
навчально-дослідницьких умінь учнів……………………
1.3.3. Врахування вікових особливостей розвитку учнів старшої школи у процесі
формування навчально-дослідницьких умінь.…………
1.3.4. Рівні та критерії сформованості навчально-дослідницьких умінь
учнів…………………………………………………………………….
Висновки за
розділом І………………….…………………………….
РОЗДІЛ II
МЕТОДИЧНА  СИСТЕМА  ФОРМУВАННЯ  НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКИХ  УМІНЬ  УЧНІВ  У  ПРОЦЕСІ  НАВЧАННЯ
ЕЛЕМЕНТІВ  СТОХАСТИКИ……………….…………………………
2.1. Місце елементів стохастики в шкільному курсі математики….
2.2. Задачі зі стохастики як засіб формування навчально-дослідницьких умінь
учнів………………………………………….
2.2.1. Випадковий експеримент та простір елементарних подій…
2.2.2. Випадкова подія та простір випадкових подій….………….
2.2.3. Статистична ймовірність та ймовірнісний простір….………
2.2.4. Числові характеристики розподілу ймовірностей….….….
2.2.5. Про випадкову величину в шкільному курсі математики
2.3. Організаційні форми навчання, що сприяють формуванню
навчально-дослідницьких умінь учнів…………………………….…….…
2.4. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування
навчально-дослідницьких умінь учнів…………
2.5. Особливості проведення педагогічного експерименту…….
2.6. Педагогічний експеримент і його результати……….…………….
Висновки за
розділом ІІ……………….………………………….
ВИСНОВКИ………………………………………………………………….
ДОДАТКИ…………………………….…………………………………
СПИСОК