- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Творення іміджу телебачення України
- Оригінальна радіоп'єса: історія, теорія, практика
- Вплив засобів масової інформації на підсвідомість
- Тенденції та перспективи євроінтеграційних процесів в газетній періодиці України та Польщі
- Інформаційні маніпуляції у повідомленнях світової періодичної преси в контексті інформаційної безпеки України: стан та шляхи протидії
- Стереотипи породження та сприймання журналістського твору (на матеріалі газетних текстів)
- Кримськотатарська преса періоду 1917-1928 років: тенденції розвитку й національна своєрідність
- Роль центральної преси Ємену в інформаційному забезпеченні громадсько-політичних перетворень суспільства: проблеми та перспективи (1994-2000 рр.)
- Роль "Українсько-руської Видавничої Спілки" (1899-1932) у формуванні національних засад редакційно-видавничої діяльності.
- Комунікативні фактори функціонування публіцистичних текстів (на матеріалі журналів "Літературно-науковий вісник" і "Питання філософії та психології")