- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Публіцистика Дмитра Павличка: мотиви, жанри, контекст
- Інтегрований брендинг як стратегія медіа-діяльності
- Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації
- Видавнича та редакторська діяльність Михайла Максимовича
- Тенденції та перспективи євроінтеграційних процесів в газетній періодиці України та Польщі
- Регіональне телебачення і радіомовлення у контексті формування національної свідомості молоді
- Мас-медіа як соціальний інститут: особливості взаємин з владою
- Комунікативні фактори функціонування публіцистичних текстів (на матеріалі журналів "Літературно-науковий вісник" і "Питання філософії та психології")
- Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 рр.)
- Професійна етика журналіста на сучасному етапі розвитку демократії в Україні