- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Книжкова промоція як взаємодія книжкової справи та ЗМІ (засади формування української моделі).
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U003406 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Міжнародна журналістика в контексті глобальних суспільних трансформацій.
- Когнітивні механізми формування рекламного іміджу.
- Українське телебачення і проблеми формування духовності молоді.
- Типологія сучасної преси Східної України
- Дмитро Донцов і "Літературно-Науковий Вістник" ("Вістник") на тлі розвитку української літератури і журналістики 20-30-х років. Ідеологічні, естетичні та організаційні принципи.
- Комунiкативно-економiчна конкуренцiя та концентрацiя як фактори ефективної дiяльностi друкованих ЗМI (з досвiду сучасної преси ФРН)
- Роль засобів масової інформації у забезпеченні політичних прав та свобод громадян у демократичному суспільстві
- Сучасний стан некомерційної реклами в Україні
- Експлікація прихованого впливу публіцистичного тексту
- Дискурс як соціолінгвальний феномен сучасного комунікативного простору (методологічний, прагматико-семантичний і жанрово-лінгвістичний аспекти: на матеріалі політичного різновиду українського масовоінформаційного дискурсу).