- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
3404U000593 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Макроекономічні аспекти участі України в Організації чорноморського економічного співробітництва
- Геоекономічні пріоритети оборонно-промислового комплексу України на світовому ринку озброєнь
- Розвиток ринку страхових послуг в умовах глобалізації
- Транскордонне злиття і поглинання як сучасна риса транснаціоналізації світової економіки
- Вплив зовнішніх факторів на паливно-енергетичний комплекс України
- „Міжнародна науково-технічна інтеграція України в контексті стратегії інноваційного розвитку”
- Соціально-економічні системи розвинутих країн: основи типологізації
- Міжнародні корпоративні стратегії злиття і поглинання у високотехнологічних секторах економіки
- "Інституціональні засади зовнішньоекономічної діяльності України в контексті світового та регіональго розвитку"
- Міжнародні інвестиції і ефективний економічний розвиток