- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Торгові марки у зовнішньоекономічній стратегії підприємств
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
3404U000593 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Міжнародна інвестиційна діяльність в країнах, що розвиваються
- Формування та розиток стратегії зовнішньоекономічних зв'язків країн із перехідною економікою (на матеріалах Азербайджанської Республіки)
- Зовнішньоторговельний режим України та перспективи його вдосконалення
- Розвиток міжнародних фінансових відносин комерційних банків при переході до ринку
- Диверсифікація промислового виробництва України в умовах міжнародної економічної інтеграції (на прикладі харчової промисловості)
- Стратегія зовнішнього фінансування економічного розвитку нових індустріальних країн (на прикладі Тайваню)
- Привабливість міжнародних товарних ринків в умовах глобалізації світогосподарських процесів.
- “Інтеграція України до міжнародного ринку телекомуникацій”
- Стратегія залучення іноземних інвестицій в нові федеральні землі об'єднаної Німеччини
- "Конкурентні переваги регіонів України в контексті її інтеграції до світового ринку капіталу"