ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ТА ІСТОРИКО-СТИЛЬОВІ 
ПРОЕКЦІЇ МІЖКУЛЬТУРНИХ ВЗАЄМОДІЙ
1.1. Дискурс теорії діалогу.
1.2. Від романтизму до постмодернізму: динаміка стильової циклічності 
 у хронотопі ХІХ-ХХ століть.
1.3. Неоромантизм та неофольклоризм як провідні стильові 
 вектори постмодерної парадигми.
РОЗДІЛ 2. УКРАЇНА - ПОЛЬЩА: ДО ПРОБЛЕМИ
 ДІАЛОГУ КУЛЬТУР.
2.1. Культурно-мистецькі взаємини між Україною і Польщею
 в контексті загальноєвропейських інтегративних процесів.
2.1.1. Етапи еволюції Львівської композиторської школи
2.1.2. Катовіцька композиторська школа - від витоків 
 до сучасності.
2.2. Поетика камерних вокально-інструментальних жанрів в
 історичному та національно-ментальному вимірах.
2.2.1. Тенденції оновлення системи камерних вокально-
інструментальних жанрів у творчості українських композиторів
2.2.2. Тенденції оновлення системи камерних вокально-
 інструментальних жанрів у творчості польських композиторів.
РОЗДІЛ 3. ІНДИВІДУАЛЬНО-АВТОРСЬКІ МОДЕЛІ
КАМЕРНОЇ КАНТАТИ
3.1. Деякі риси жанрової специфіки камерної кантати.
3.2. Неофольклорні акценти романтичної стилістики: 
 Перша і Друга камерні кантати В.Камінського 
3.3. Стильові рецепції пізнього романтизму: 
"Спів для рівнодення" та "Скарга терну" Ю.Ланюка .
3.4. Вокально-інструментальний театр: 
"Мікросхеми", "П'ять весільних ладкань з Покуття", 
"П'єро мертвопетлює" О.Козаренка 
3.5. Романтичний метафоризм образного світу: 
"Звертаючись до Тебе" Е.Кнапіка
РОЗДІЛ 4. ІНДИВІДУАЛЬНО-АВТОРСЬКІ МОДЕЛІ 
КАМЕРНОГО ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ЦИКЛУ.
4.1. Деякі риси жанрової специфіки камерного вокально-
 інструментального циклу. 
4.2. Новий ліризм авторського висловлювання: 
 "Пісні потойбіч людей" Ю.Ланюка 
4.3. Індивідуально-авторські рецепції постмодерну: "Нефритова флейта"
 Е.Кнапіка.
4.4. "Нова простота" як принцип мислення: 
"Три пісні" А.Лясоня 
4.5. Інноваційність індивідуальної системи виразових засобів: 
"Трансляція VI" та "Три етюди" А.Кжановського
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922